20120204-131156.jpg

Jaja vad jag tjatar, men vet ni hur fin Alvar är?! Asså han är så ljuvlig och fin.
Min kärlek till honom blir starkare och starkare och de förvånar mig för jag trodde att jag kände max! Men de gör jag inte!
Borde veta de egentligen för min kärlek till Ture växer sig också starkare!

Tänk att jag har värläådens finaste barn!!

20120204-130314.jpg

Det är något visst med sovande barn!

I natt sov jag mellan 00:45-04:15. Så i morse vid sju gick D upp med barnen och jag sov! Orolig sömn men behövlig antar jag.
Vid tio kom jag ner å hade lite ont i brösten, hade på känn att D hade gett Alvar ersättning å de hade han. Inte mig emot, är liksom så trött att jag inte riktigt bryr mig.. Likgiltighet är inte alls kul..

Men nu är vi på benen!! 🙂 D har varit och köpt golv, nu jäklar ska de läggas golv. Vi börjar nog med det imorn! Spännande! Sedan åker Alvar in där och jag hoppas på härlig sömn!

Ture och D vilar där uppe och jag ska nog oxå lägga mig lite..

20120204-121623.jpg

Alvar är enligt mig inte som vanligt. Han kräks jättemycket och är allmänt orolig emellanåt.
På nätterna kräks Alvar ”aldrig” men i morse var hans öra helt fullt av kräk å örngottet var helt kladdit av kräk… Å de var inte bara då utan han kräktes mycket hela dagen igår och även idag..

Då är de skönt med helg! Alvar kan vara mycket hos mig!
Gillar att ha han nära när de e sådana här dagar.

Fina Alvar!