Onsdag


Nåt äckligt.. Vår soptunna, den man slänger matavfall i är full med äckliga maskar. 😦 Inte så trevligt, jag vet. Idag är det tömning och för typ tredje gången på kort tid GLÖMMER vi ställa ut tunnorna. Vaknade tidigt och kom få på detta, tur jag vaknade INNAN sopbilen kommit, tror jag.. Efter tömning måste vi tvätta äckeltunnan.. Denna uppgift ligger på D..🙈 

Vaknade helt tjock i huvud och hals.. Det knastrar i öronen och har fortfarande feber.  

En stund själv i soffan är lite som medicin!:-)
 

En tidsfråga innan kidsen också blir sjuka.. Lite ovanligt att föräldrarna blir sjuka först, eller är det bara jag som tycker det känns lite bakvänt?! 

SJUUUUKT osugen på att vara sjuk. Våren och förra årets krassel är nog, jag har varit sjuk för flera år framöver.. Men för att inte bli helt nere kommer jag försöka att plugga lite idag med. Att bara orka läsa en timma gör ändå att det känns liiiite bättre. 

Ha en fin onsdag.

Lämna en kommentar