Ont


Jag är redan trött på mitt skrivande om ont och sömn. Jag försöker att inte fokusera på det generellt när jag bara är men det är samtidigt skönt att skriva om det här. Jag lägger liksom skiten här! Jag sov innan lunch, vaknade strax innan ett. Då var jag så hungrig! Jag trollade snabbt fram köpt pyttipanna från frysen som klarade sig själv i pannan medan jag duschade. Nu har klockan blivit två och jag känner mig så sliten och hängig. Jag tvingade mig själv att hänga en maskin tvätt och nu är jag strandad i soffan.. Har ont under magen, i ljumskarna och i rumpan, det är foglossningen som är pain och den har sällskap av svullen kropp, smygande huvudvärk, tät näsa och en känsla av uppgivenhet.

När jag mår såhär behöver jag hitta på nåt med nån. Vuxet sällskap får mig på andra tankar! Men så orkar jag liksom inte ta tag i det. 

Positivt dock är att jag haft en del sammandragningar idag trots att jag knappt rört mig ur fläcken. 

Jag sällskapas av Alex & Sigges podcast, de är så bra! Jag har lyxen att ha insett det ganska sent så just nu lyssnar jag på avsnitt från 2014! Avdnittet jag lyssnar på nu så pratar de om att dricka vin.. jag är så sugen! Jag blir förvånad över mitt vimsig varje gång! Åh sååååå gott! Längtar!

Jag ska ta mig i kragen nu och hämta A från fsk, posten och sedan åka till Olofsbo och hämta hem T från O. Har på känn att det kommer bli en skärmkonflikt när T kommer hem.. Jag känner mig INTE upplagd för det men stärkt av mitt beslut av att det blir INGEN skärm idag. Eller ja jag kan gå med på tv, men inte iPad, dator eller tv-spel. Min önskan är att det inte blir tv redan vid halv fyra när vi kommer hem.. Där är min utmaning!

Lämna en kommentar