En kvällsrunda!

En kvällsrunda hann vi med!

När jag kom hem från jobbet så var maten nästan klar, grillade hamburgare! Jättegott!
Efter maten chillade vi lite i trädgården, Ture lirade lite mer golf. Visade sina talanger!

Klockan är tjugoett och jag ska ta mina sammandragningar och min foglossning med mig in i sängkammaren.. Roligare än så här blir det inte idag!

Natti!

Framtidens talang!

Ture, världens yngsta pro!

Idag var det D:s tur att vara hemma med Ture. Men jag hann träffa honom innan jag for, tog febern och den var borta! SKÖNT!
Han hade mer energi idag än i går, går åt rätt håll! Nu ska han bara äta också, det har han knappt gjort sedan i söndags. Men det kommer.
Jag kunde jobba och avsluta allt, för att kunna gå hem och vaba imorn och sedan börjar min semester. Känns inte riktigt hundra att gå en dag tidigare men är inte Ture bra så är han ju inte, men det känns inte sådär WOHOOO liksom! Ja ni fattar!
Men ska oavsett bli väldigt skönt att vara lediga nu, länge!

D kom på att han kunde kapa av en golfklubba och tejpa den så att Ture kan hantera den lite bättre!
Han är hur grym som helst, finns en framtid för en med Tures talanger!

Lagom avslappnad golfkille!