A & jag


I går var det bara jag och A efter fsk och jobb! 🙂 Det är något jag tror vi skulle må bra av att göra fler gånger, att dela upp oss även på kvällar och nätter. T fick en mysövernattning hos mormor och morfar.

A fick babbla fritt, han är en kille som gärna pratar oavbrutet men det får han sällan göra då det finns fler hemma som också vill prata. Det var härligt att bara låta han bubbla. Han gillar också att sitta länge och äta, asså längre än en vuxen.. Jag fick helt ärligt talat KÄMPA med att sitta kvar och lyssna när han åt, babblade, njöt och hade det såååå mysigt. Vi satt i i nästan en timma.. Jag åt på en kvart! 🙂 Jag borde lära mig mer av A när det kommer till det, jag är en person som äter alldeles för fort.

Efter maten hade klockan blivit efter sex så vi tog på pyjamas och såg sedan på Labyrint. Det märktes att det bara var vi för A somnar aldrig på soffan längre när T är hemma, men igår kände han väl ingen konkurrens och behovet av att bli sedd var nog tillfredsställt. Dessutom vaknade han halv sex på morgonen så han var väldigt trött.

IMG_6413
Länge sedan jag såg han sovandes såhär, myspysiga killen!

Någon mun tvättades inte och inga tänder borstades. Han fick minsann sova med blåbärsrand på läppen. Jag bar han till D:s säng sedan och han sov gott bredvid mig hela natten.

Jag var också toktrött och nio stängde jag mina ögon! 🙂

IMG_6396
A:s teckningar värmer ända in i själen, detta är den första i ”temat” som jag fått se och som han ritat till mig.

 

Lämna en kommentar